Fogar da Ayama


recabox

Recommended Posts

Moi boas, en primeiro termho pediros disculpas a todos xa que non son portugues falante, son galego, creo que podemonos comunicar perfectamente por iso decidinme a rexistrar neste foro que dende logo deixoume cos ollos abertos.

Levo nisto da acuariofilia non máis dun ano así que ainda estou moi verde, pidobos paciencia conmigo.

 

Edito un pouco que non puxen os datos do acuario

Urna de 120 litros

Sustrato akadama.

Sistema de co2 casero duas botellas de 2 litros e un difusor de cerámica, unhas 3 b/s

Iluminazao corresponde a dous tubos T8 de 20w e un pll de 38w

Filtro eheim 2213

Fauna: arlequins, rasbora sp galaxy e red cherrys

Flora:Ammania gracilis, anubias barteri, cryptocoryne parva, crytocoryne wendtii, echinodorus tenellus, glossostigma elatinoides, hygrophilia difformis, musgo de java, rotala wallichii, vallisnera spirales, blyxa japónica, didiplis diandra, eusteralis stellata

Abono, polo de agora uns 2 gramos de k2so4 en cada cambio de auga semanal dun 30%

No2: 0

No3 10 - 20 ppm

po4: <0,2

Kh: 2-3, temos unha agua moi branda por esta zoa, sae con un kh de 1, teño conchas de berberechos machadas no filtro que me deixan estable o kh en 3 máis ou menos.

 

Unha foto do acuario a día de hoxe, o acuario leva en funcionamente sobre dous meses

 

2f44.jpg

 

Espero os voxos comentarios, preguntas, críticas.

 

Un saudo e un pracer atoparme onda vos.

Editado por recabox
Link to comment
Partilhar nas redes sociais

  • Replies 50
  • Created
  • Última Resposta

Top Posters In This Topic

Leva dous meses montado, ainda e moi novo, non acabéi de plantar pero faixe o que se pode, deixovos unha imaxe dunha das adquisicións que fixen esta seman:

 

Microrasbora Galaxy Sp.

5g.jpg

 

6g.jpg

 

Espero sexan do voxo agrado

 

Obrigado.

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

hola!

 

O teu acuario está muito bom (a meu ver).

Depois das plantas crescerem mais um bocadinho ficará melhor ainda!

Só mudava esse fundo azul e colocava um preto!

 

Cumps

 

António

O único modo de evitar os erros é adquirindo experiência; mas a única maneira de adquirir experiência é cometendo erros.

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Tes moita razón Antonio un fondo preto ou azul escuro quedaría mellor, non seí voulle dar uns meses de prazo a este para ollar coma queda con todalas prantas xa desarrolladas.

 

Moito obrigado polo teu comentario

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

  • 2 meses depois...

Algunhas cousas trocaron neste tempo, as prantas foron crecendo aos poucos, estoy intentando fazer un tapizado con eleocharis, sagitaria subuluta, o musgo tamén creceu moi ben neste periodo, deixovos unha imaxe.

 

f72o.jpg

 

Teño moi en conta o cambiar o fondo por un máis oscuro, tal vez azul o preto pero quero primeiro ollar como quedará o azul claro que teño agora unha vez as plantas gañen volumen.

 

Un cordial saudo.

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Olá,

 

As plantas estão lindissimas, muito bem cuidadas, parabéns. ;)

 

Que fertilizantes e qual o regime de fertilização que usas?

 

Quanto à disposição, acho que as tens demasiado encostadas ao vidro. Do lado esquerdo poderias ter uma planta mais pequena a fazer a transição entre o tapete e as altas.

Abraços

Zé Néo

 

Bannercopy.jpg

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Moito Obrigado José polo teu comentario vendo os acuarios que montas é toda unha alabanza, obrigado.

 

Uso un sistema de co2 caseiro duas botellas de 2 litros e un difusor de cerámica, unhas 3 b/s, é unha mezcla de azucar e levadura do pan.

Iluminazao corresponde a dous tubos T8 de 20w e un pll de 38w

Abono k2so4, sulfato potásico, en cada cambio de auga semanal dun 30%

Abono tamén con fosfato monopotásico para ter o po4 ao redor de 0,5 ppm

Se fai falla, moi poucas veces tamén abono con Nitrato potásico para manter os No3 en torno 10 - 20 ppm

 

E pouco máis, despóis ay que ter moita paciencia e ir vendo como vai medrando.

 

Cando me dis que encontras as plantas moi encostadas ao vidro queremos decir que están moi xuntas, pegadas ao vidro frontal, sobre todo entendo que as máis grandes.

 

Tamén estou moi dacordo contigo que teño que buscar por unha planta para facer esa transición do tapete as máis grandes no lado esquerdo.

Tes algunha suxerencia para isto.

 

Moito obrigado e un saudo

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Olá,

 

E não abonas com ferro (hierro)?

 

Cando me dis que encontras as plantas moi encostadas ao vidro queremos decir que están moi xuntas, pegadas ao vidro frontal, sobre todo entendo que as máis grandes.

 

Não me referia às frontais, mas sim às trazeiras do lado esquerdo. Se fossem plantadas um pouco mais ao centro já poderias dar outra forma com as podas de modo a dar volume.

 

Tamén estou moi dacordo contigo que teño que buscar por unha planta para facer esa transición do tapete as máis grandes no lado esquerdo.

Tes algunha suxerencia para isto.

 

Eu gosto muito de usar para esse efeito a hemianthus micranthemoides, mas há muitas outras.

Abraços

Zé Néo

 

Bannercopy.jpg

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Olá,

 

E não abonas com ferro (hierro)?

Não me referia às frontais, mas sim às trazeiras do lado esquerdo. Se fossem plantadas um pouco mais ao centro já poderias dar outra forma com as podas de modo a dar volume.

Eu gosto muito de usar para esse efeito a hemianthus micranthemoides, mas há muitas outras.

 

Aquario engraçado =D continua

 

p.s. Lol e que tal falarem portugues? quando vamos la tb nao ha nada pra ninguem em portugues lol...

Cumprimentos

Filipe Saraiva

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Aquario engraçado =D continua

 

p.s. Lol e que tal falarem portugues? quando vamos la tb nao ha nada pra ninguem em portugues lol...

 

Em tuguês nem ele nem eu te entendemos de certeza :P

 

Um exemplo do que estava a falar sobre a forma de podar as plantas. Vais plantando algumas mudas mais à frente e depois cortas em forma de bola.

Rafal_01big.jpg

Abraços

Zé Néo

 

Bannercopy.jpg

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Não abono com ferro, moi de cando en vez unhas gotas de kelamix, complexo vitanimico para plantas, não sei se e coñecido en portugal, pero cando as plantas presentan unha carencia de clorosis nao antes e con moito tento por causa das algas

 

Totalmente de acordo contigo, na forma de podar as plantas, voume ter que desfazer da ammania gracilis, ou parte de ela, xa que ela e moi grande para o meu acuario.

 

A hemianthus micranthemoides tamén gosta motio a min, tiña pensado plantala detrás da hemianthus tenellus, una planta moi fermosa e moi boa para manipular na sua poda.

 

Obrigado polas tuas suxerencias, se tendes máis nao dudar en falar.

 

Unha apreta.

 

P.D.

Levo lendo no foro xa fai unhs meses en non teño maiores problemas para entenderbos, moi bo traballo o realizado en xeral.

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Pois mañan terei as seguinte plantas, se queredes decirme como poñelas teño a miñas ideas pero ao mellor non son as mellores.

 

As plantas que merquei son as seguintes:

Heteranthera zosterifolia

Limnophilia aromatica

Micrathemun micranthemoides

Rotala wallichii

 

Unha aperta.

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

  • 2 meses depois...
  • 1 mês depois...
  • 1 mês depois...

Excelente, muito bonito!!

 

Uma coisa me intriga.... como é que os nossos vizinhos conseguem ter as plantas vermelhonas... Todos os aquarios que conheço dos nossos vizinhos espanhois deslumbram com os tons de vermelho!!!

 

abraço

Cumps

Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Excelente, muito bonito!!

 

Uma coisa me intriga.... como é que os nossos vizinhos conseguem ter as plantas vermelhonas... Todos os aquarios que conheço dos nossos vizinhos espanhois deslumbram com os tons de vermelho!!!

 

abraço

 

Tenham atenção que ele fala em Galego, e básicamente é português mas escrito de outra forma...

O afonso henriques falava galaico/português antigo, depois com o tempo houve uma certe divergência...ainda para mais com o domínio castelhano.

 

Para mim um português é tão hispanhol como um espanhol...hispanhol digo habitante da antiga provincia romana que por acaso era hispania e não ibéria...

 

os lusitanos viviam numa sub-região, com a maior parte desta sub-região na espanha moderna...

a capital era salamanca...

:blush:

 

O norte e centro de portugal pertencia a outra sub-divisão.

 

Isto é só para não falarem/escreverem com o recabox em espanhol, falem em português...que até é mais próximo do galego...mesmo o moderno.

Editado por António Vitor
Link to comment
Partilhar nas redes sociais

Este tópico tem mais de 6 meses de antiguidade... Se fizer sentido, por favor considere criar um novo tópico em vez de reactivar este. Obrigado!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Visitante
Responder a este tópico

×   Colaste conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.